مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:312022-12-24اقتصادي

فارس من| طرح ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی در استان قم تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حدود دو ماه قبل بود که برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی با عنوان جلوگیری از احداث آپارتمان های مرتفع در اراضی پردیسان قم را در بخش فارس من راه اندازی کرده و درخواست کردند دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن برای قم، شرایط را برای ساخت خانه های ویلایی فراهم کند.

خبرگزاری فارس قم نیز این موضوع را در دستور کار قرار داده و برای تحقق این مطالبه مردمی از نهادهای مسئول مانند اداره کل راه و شهرسازی استان و معاونت امور عمرانی استانداری پیگیری های متعددی را انجام داده است.

اما در آخرین پاسخگویی مسئولین مربوطه، ابراهیم معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم با اشاره به پیشگامی قم در آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور گفت: درقم برای ساخت مسکن مقدمات الحاق زمین 560 هکتاری پردیسان تصویب و در ادامه نیز مواردی از جمله تهیه نقشه های اجرایی و مذاکره و انعقاد تفاهم نامه با پیمانکاران توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در با اشاره به مطرح شدن ساخت مسکن ویلایی در سطوح مختلف کارشناسی و رسانه ها گفت: در همین راستا چندین جلسه در دولت و سایر نهادها برگزار شد و نهایتا در هفته جاری جلسه ای با وزیر جدید راه و شهرسازی و معاونین ایشان، نمایندگان در مجلس و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| طرح ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی در استان قم تصویب شد

فارس من| طرح ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی در استان قم تصویب شد